Jesteś tutaj: Strona główna» Oferta szkoły» Biblioteka» Nowości

Nowości



                                                                     NARODOWY PROGRAM ROZWOJU CZYTELNICTWA

W roku szkolnym 2016/17 w szkole realizowany jest Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa.
Głównym celem Programu jest rozwijanie zainteresowań uczniów przez promowanie i wspieranie rozwoju czytelnictwa wśród dzieci i młodzieży.
Otrzymane wsparcie finansowe pozwoliło wzbogacić księgozbiór biblioteki o kolejne ciekawe pozycje książkowe:
Książki z serii „Czytam sobie” przeznaczone dla najmłodszych czytelników, rozpoczynających swoją przygodę z czytaniem. Zawierają teksty proste i krótkie, pisane wielką czcionką. Trudniejsze wyrazy wyjaśniono w słowniczku na końcu książki.
Apollo 11 O pierwszej podróży na księżyc. Czytam sobie Fakty Poziom 3. Wydawnictwo Luna – liczba egzemplarzy: 5
Człowiek z czerwoną chorągiewką. O początkach motoryzacji. Czytam sobie poziom 3. Wydawnictwo Luna – liczba egzemplarzy: 5
Fredek i jeden do pary. Liczę sobie poziom 2. Wydawnictwo Luna – liczba egzemplarzy: 5
Historia pewnego statku. O rejsie Titanica. Czytam sobie poziom 2. Wydawnictwo Luna – liczba egzemplarzy: 5
Jonka, Jonek i Kleks. Czytam sobie poziom 3. Wydawnictwo Luna – liczba egzemplarzy: 5
Marta i zagadkowy pojazd czytam sobie poziom 1. Wydawnictwo Luna – liczba egzemplarzy: 5
Mecz o wszystko czyli dzień z życia piłkarza czytam sobie fakty poziom 2. Wydawnictwo Luna – liczba egzemplarzy: 5
Nim przyjdą słonie czytam sobie poziom 3. Wydawnictwo Luna – liczba egzemplarzy: 5
Planety Pana Mikołaja. O wielkim astronomie. Czytam sobie poziom 1. Wydawnictwo Luna – liczba egzemplarzy: 5
Tajemnica biblioteki. Wydawnictwo Luna – liczba egzemplarzy: 5
Wyprawa na biegun czytam sobie fakty poziom 1. Wydawnictwo Luna – liczba egzemplarzy: 5
Lektury szkolne dla uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum.
Babci Brygidy szalona podróż po Krakowie. Dzień i noc czarownicy, D. Terakowska
Bracia Lwie Serce, A. Lindgren,
Charlie i fabryka czekolady (100-lecie urodzin autora), R. Dahl
Cudaczek - Wyśmiewaczek, Duszyńska J.
Doktor Dolitte i jego zwierzęta, Lofting H. – liczba egzemplarzy: 7
Duch starej kamienicy, Onimichowska A.
Emil ze Smalandii, A. Lindgren,
Hobbit czyli tam i z powrotem (okładka filmowa 3), J.R.R.Tolkien
Kajtkowe Przygody + CD, Kownacka M.
Kamienie na szaniec, Kamiński A.
Magiczne drzewo (1) Czerwone krzesło, A. Maleszka
Matylda (100-lecie urodzin autora), R. Dahl
Mistrzowie słowa. Stary człowiek i morze czyta Jerzy Trela (Audiobook) (CD-MP3)
Opowieści z Narnii (tom 1), C. S. Lewis,
Opowieść wigilijna, C. Dickens,
Oskar i pani Róża, E. E. Schmitt,
Pamiętnik Felka Parerasa, E. Chotomska,
Pięciopsiaczki (+ CD), W. Chotomska
Pinokio, Collodi C.
Powstaniec Halicz – liczba egzemplarzy: 5
Przygody Koziołka Matołka (120 przygód), z.1, K. Makuszyński,
Puc, Bursztyn i goście, J. Grabowski,
Rogaś z Doliny Roztoki, Kownacka M.
Różne sposoby na wredne choroby, A. Mikita,
Skąpiec, Molier,
Tomek w krainie kangurów, A.Szklarski
Prawdziwe oblicze miasta, P. Wierzbowski,
Wierszyki domowe, M. Rusinek, tw., A5, 208 str.
Zaczarowana zagroda, Cz. Centkiewicz, A. Centkiewicz
Korzystaj z najlepszych narzędzi HTML, CSS i JS w html-css-js.com: redaktorzy, optymalizatorzy kodu i inne wielkie zasoby.                       

                                                                     NOWOŚCI W BIBLIOTECE SZKOLNEJ


Miło nam poinformować, że biblioteka szkolna wzbogaciła się o nowe, atrakcyjne książki nie tylko dla dzieci i młodzieży, ale również
dla rodziców i nauczycieli.
Szczególnie polecamy rodzicom i nauczycielom nowości książkowe z literatury psychologiczno-pedagogicznej:
Tarin Varughese: „Wskazówki społeczne dla dzieci ze spektrum zaburzeń autystycznych i zaburzeń pokrewnych”.
Deborah M. Plummer: „Jak kształtować umiejętności społeczne. Gry i zabawy grupowe dla dzieci od lat pięciu do jedenastu”.
Schilling Dianne: „Jak wykształcić inteligencję emocjonalną”.
Rosemary Kessick: „Autyzm i dieta. O czym warto wiedzieć”.
Carol Stock Kranowitz: „Nie-zgrane dziecko. Zaburzenia przetwarzania sensorycznego - diagnoza i postępowanie”.
Carol Stock Kranowitz: „Nie-zgrane dziecko w świecie gier i zabaw. Zajęcia dla dzieci z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego”.
Aleksander Jaglarz; „Szkolny mandat. Karty pracy dla uczniów”.
Barbara Bartoszewska, Grażyna Kasperek: „Alfabet świetlicowy - scenariusze zajęć świetlicowych”.
Wanda Baranowska: „Nauczyciel a uczeń z ADHD” .
Monika Biała: „Problemy z zachowaniem dzieci i młodzieży”.
Vanessa Rogers: „ Jak być bezpiecznym w sieci. Ćwiczenia dla dzieci i młodzieży”.
Rolf Patermann: „Zabawy w naturze na każdą porę roku”.
Johannes Halbig, Reinhard Webnert: „Bawimy się wszyscy. Część 1”.
Renata Naprawa, Alicja Tanajewska, Cecylia Mach INDYWIDUALNY PROGRAM EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNY Zakres dostosowania wymagań edukacyjnych dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym – szkoła podstawowa i gimnazjum, Harmonia
Renata Naprawa, Alicja Tanajewska, Krystyna Szczepańska OTWÓRZ SIĘ NA ŚWIAT – Programy dla uczniów drugiego etapu nauczania oraz uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim – dla klas IV–VI, Harmonia